Heidi Swapp Minc Starter Kit Foil Applicator - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Heidi Swapp Minc Starter Kit Foil Applicator op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Lucasenfloris 23-10-2022

Tip van Toos: papier ‘glad strijken’ met de minc

Waar ik de minc ook voor gebruik is om mixed media bewerkt papier wat gaat bobbelen door het gebruikte water -de papieren weer mee ‘glad te strijken’

Superhandig voor de perfectionisten onder ons!

Pluspunten

• Warmt snel op
  • Foil applicaties op papier aanbrengen
  • Papier ‘glad strijken’

Minpunten

• Redelijk groot apparaat

d***********@k********* 02-07-2022

Onlangs weer een leuk project met de minc gemaakt

Onlangs nog een scrap gemaakt met de Minc. Toch wel een erg leuk apparaat met leuke mogelijkheden. Het is weer eens wat anders. Had nu de modeling paste van Heidi swapp door een stencil gehaald en een achtergrond gemingt (foiled)
De modeling paste gaf niet af op de transfer sheet.
Ik zou het apparaat echt vaker moeten gebruiken. Voor kaarten maken is het ook erg leuk: staat nog op mijn to-do lijstje.
Het enige wat mij een beetje stoort is dat de opwarmtijd best lang duurt. Als ik net in een creatieve flow zit, wil ik niet eerst 10 minuten moeten wachten.. maar ja, het is niet anders)

Pluspunten

• Leuk foil effect
  • Degelijk apparaat
  • Strak design, staat leuk op bureau

Minpunten

• Opwarmtijd

d***********@k********* 14-03-2022

Heidi swapp minc

Nog steeds vind ik dit een fijn product alhoewel ik hem maar weinig gebruik. Maar ik vind de mogelijkheid van foilen van papier erg leuk& ga het zeker vaker gebruiken. Het vervelendste aan het product vind ik de oplaadtijd. Ik heb daar vaak als ik net in een creatieve flow zit geen geduld voor.

Review 23-11-2021
Met deze minc foil aplicator maak je de leukste folie accenten op je scrapbook pagina's of kaarten.
Er past 30x30 cm papier in en word geleverd met 1 transparante sheet.
Als je hem aanzet moet hij wel een paar minuutjes opwarmen. Je kunt accenten op je scrap/kaart een folie effect geven dmv een printje maken met een laserjet printer!
let op! een normale printerinkt werkt helaas niet.
Maar uiteraard kun je ook langs een copieerwinkel gaan om daar iets te laten printen met een laser printer.
Ben je wel in het bezit van een laserprinter dan is de sky the limit en kun je ieder gewenst copietje foilen. (zelfs op scrapbookpapier! Leuk!!)
Er zijn ook voorgeprinte embelishments van Heidi swapp te koop in de betere scrapbook/ hobby winkel,
Ik ben een echte mixed media fan en vind het erg leuk om textuurpasta of reactive screen inkt door een stencil heen te halen waarna ik het voorzie van een folie- laagje.
Dan leg je er hitte bestendige folie over heen van bv heidi swapp of decofoil .
1) De minc is op verschillende hitte stands in te stellen. Ik zet hem meestal op 4.
2) Je projectje leg je tussen het transparante mapje met de print naar boven.
3) de minc slikt als het ware het mapje in en verhit het mapje. Dit duurt ongeveer 1 -2 minuten voor hij er weer uit komt en tadaaa: een geminct project!
Ik ben erg blij met mijn aankoop!
Zeker leuk om te gebruiken nu bijvoorbeeld binnenkort voor kerstkaarten!
uiteraard is dit apparaat voorzien van een europese stekker.

Pluspunten

• Word goed warm
  • Ook te gebruiken als laminator

Minpunten

• Oplaadtijd